SEZONAS JAUNUMI
03.11.2020TOP-5
| Biežāk uzdotie jautājumi par videokonferencēm
| 3 posmi pārejai uz cloud kontaktu centru
| Mākoņtehnoloģijas, modernizējot kontaktu centru - Bismart konference
| Jaunums RAP (Remote Access Point) - lai piekļūtu korporatīvam tīklam, atrodoties ārpus biroja
| Akcija Jabra PanaCast videokonferenču kamera
Kontaktu centrs & Klientu serviss
VISI JAUNUMI
02.11.20201# TEHNOLOĢIJAS. TENDENCES
| Mākoņtehnoloģijas, modernizējot kontaktu centru - Bismart konference
| Biežāk uzdotie jautājumi par videokonferencēm
| Jaunums Rainbow - biznesa klases aplikācija attālinātam darbam
| Reportāža "Atklājiet noderīgus rīkus uzņēmuma modernizācijai 19.09.2919"
| Jaunums Jabra PanaCast
| WiFi 6 - viss, kas jāzina par jauno standartu
| Adventus Solutions - BiSMART platformas partneris
| IT tendences un risinājumi - kā izvēlēties sev piemērotāko un izdevīgāko
| Veiksmīga uzņēmuma noslēpums - ieviest vajadzīgās tehnoloģijas īstajā laikā
| 10 klientu apkalpošanas tendences, lai plānotu 2019. gadu
| Jaunums - Stellar Wi-Fi
| Jauns Wi-Fi risinājums telpām, kurās ir grūti nodrošināt papildu kabeļus
| Kādas IT tendences tuvākajā nākotnē ietekmēs uzņēmumus?
| Digitālā transformācija sākās ar stratēģiju
| Kā efektīvāk sasniegt klientu digitālajā laikmetā? – BiSMART
| 5 noderīgi ieteikumi IP-PBX izvēlei
| Pārdevējam jātiek līdzi pircējam. – Dienas Bizness
| Kā pieņemt digitālā klienta izaicinājumu? – Kapitāls. Biznesa Tehnoloģijas
| Kā uzrunāt digitālās ēras klientu? – BiSMART Forums 2016
2# KONTAKTU CENTRS & KLIENTU SERVISS
| 3 posmi pārejai uz cloud kontaktu centru
| Mākoņtehnoloģijas, modernizējot kontaktu centru - Bismart konference
| 10 veidi, kā izmantot mākslīgo intelektu lieliskam klientu servisam
| 5 tendences kā tehnoloģijas veido kontaktu centru nākotni
| Vai klienti ir gatavi botu izmantošanai?
| Čatboti un mākslīgais intelekts
| Adventus Solutions iegūst Genesys apbalvojumu
| Adventus Solutions iegūst Genesys apbalvojumu
| IKT eksperti: 30% interneta lietotāju ar klientu centriem sazinās caur sociālajiem tikliem
3# AUSTIŅAS & BRĪVROKU IERĪCES
| Jaunums Jabra PanaCast
| Jabra laidusi klajā jaunās klases bezvadu austiņas – Jabra Engage
| Jaunums - Jabra Engage
| Jaunums - Jabra Evolve 75e
| Kāpēc izmantot bezvadu risinājumus?
| Izbaudi brīvību, ko sniedz bezvadu austiņas
| Ir nācis klājā jaunais must-have darba gadžets Jabra Speak 710 - BiSMART
| Jaunums - Jabra Noice Guide
| Jaunums - austiņas Jabra BIZ 1500
| Jaunums Jabra Handset 450
| Adventus Solutions iegūst Jabra balvu partneru konferencē
4# VIESNĪCU NOZAREI
| Viesnīcu tehnoloģiju tendences 2020.g.
| Jaunums - MODA moduļu telefons
| Tendences un inovācijas viesnīcu jomā digitālo tehnoloģiju laikmetā
| Risinājumi, kurus atzinīgi novērtēs katrs viesnīcas klients
| Adventus Solutions piedalījās konferencē - Tūrisms un Viesnīcas 22.03.2018
6# BiSMART. NOZARES. PASĀKUMI
| Adventus Solutions piredalījās BiSMART konferencē Klientu vadība 27.10.2020
| Adventus Solutions piedalījās BiSMART Klientu Vadības konferencē 29.10.2019
| IT nozares pasākums "Atklājiet noderīgus rīkus uzņēmuma modernizācijai 19.09.2919"
| Tendences un inovācijas viesnīcu jomā digitālo tehnoloģiju laikmetā
| Adventus Solutions piedalījās BiSMART IT risinājumu konferencē 26.03.2019
| Adventus Solutions piedalījās BiSMART Forumā 24.01.2019
| Adventus Solutions piedalījās BiSMART tehnoloģiju konferencē 11.10.2017
| Adventus Solutions piedalījās BiSMART konferencē- IT vadības un attīstības izaicinājumi 28.09.2017
| Viedpilsēta jeb Smart City - piedalījāmies BiSMART konferencē 15.09.2017
| Tirdzniecības sektora attīstība - BiSMART Konference 24.08.2017
| Gudra finanšu vadība – BiSMART konference 14.06.2017
| Transports. Loģistika. Infrastruktūra. – BiSMART konference 24.05.2017
| Efektīvas vadības instrumenti! - BiSMART meistarklase 23.02.2017.
| Adventus Solutions piedalījās IT izstādē RIGA COMM 2015
| Adventus piedalījās Microsoft Skype for Business atklāšanās pasākumā
| Adventus Solutions piedalījās ’’Microsoft TechDay 2014’’ Igaunijā
| Adventus Solutions dalās ar savu kompetenci
| Adventus Solutions piedalījās ikgadējā Jabra partneru konferencē
| IKT eksperti: 30% interneta lietotāju ar klientu centriem sazinās caur sociālajiem tikliem
| Adventus Solutions organizēja Baltijas semināru “Izpēti inovācijas klientu apkalpošanas nozarē”
| Adventus Solutions speciālists piedalījās starptautiskajā M2M izstrādātāju pasākumā "M2M Hackfest". Lasi vairāk