Main adventus popup trigger
X
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?
Sazinieties ar Adventus Solutions speciālistiem. Priecāsimies atbildēt!
Atcelt
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?

10 veidi, kā izmantot mākslīgo intelektu (MI) lieliskam klientu servisam

Čatboti un balss boti, automatizācija un mašīnmācīšanās ir milzu priekšrocība uzņēmumiem – tie automatizē atkārtotos uzdevumus un sniedz klientiem piekļuvi informācijai 24/7, brīdī, kad viņiem ir izdevīgāk.

Strādājiet gudrāk, ne smagāk, lai nodrošinātu vislabāko pieredzi klientiem un panāktu labu darbinieku iesaisti un biznesa rezultātus.

 

 

1. Apvienojiet MI ar cilvēku aģentiem

MI pievienošana nodrošina, ka darbinieki ir apmācīti, pieejami un, kad nepieciešams, gatavi atbildēt klientu pieprasījumiem atbilstoši savām kvalifikācijas prasmēm.

 

2. Iedrošiniet klientus iesaistīties kanālos pēc pašu izvēles, ieskaitot balss kanālu

Veidojiet savu MI uz multimediju kanāla (omnichannel) pamata, kas apvieno visus klientu kontaktpunktus. Multimediju kanāls ļauj jums dalīties ar vēsturisko kontekstu, kamēr klienta pieprasījums pārvietojas pa dažādiem kanāliem. Tādējādi Jūs varat samazināt interakcijas izmaksas un vidējo apstrādes laiku.

 

3. Personalizējiet pašapkalpošanos

No personalizētas pašapkalpošanās balss un digitālajos kanālos tiek sagaidīts arvien vairāk. Pašapkalpošanās izmantošana jums izmaksā no 25 līdz 75 reizēm mazāk nekā aģentu iesaiste. Apvienojiet pašapkalpošanos ar atbalsta pakalpojumu, lai sniegtu klientiem iespēju tikt savienotiem ar aģentu – un iekļaujiet visus viņu saziņas datus.

 

4. Uzlabojiet darbinieku iesaisti un gandarījumu par darbu

Apsveriet iespēju piedāvāt darbiniekiem elastīgākus darba grafikus, piekļuvi pašvadības rīkiem un profesionālās izaugsmes iespējas. Sāciet ar MI simulāciju izmantošanu pieņemšanai darbā, iekļaujot „kas būtu, ja” scenārijus utt.

 

Mākslīgā intelekta (MI) un cilvēku aģentu apvienošana ļauj uzņēmumiem izmantot abu stiprās puses. Uzņēmumi, kas apvienojuši MI ar cilvēku aģentiem apgalvo, ka viņu ieguldījumi klientu apkalpošanā ir efektīvāki gan klientu (61%), gan aģentu (69%) apmierinātības veicināšanā.

 

5. Identificējiet zināšanu trūkumu un veidojiet efektīvākas komandas

Veidojiet savu MI uz multi-kanāla (omnichannel) pamata, kas apvieno visus klientu kontaktpunktus. Omnichannel ļauj jums dalīties ar vēsturisko kontekstu, kamēr klienta pieprasījums pārvietojas pa dažādiem kanāliem.

 

6. Savienojiet virtuālos asistentus ar klientu apkalpošanas speciālistiem

Aktīvi klausieties un analizējiet tiešsaistes saziņas saturu un kontekstu un ļaujiet virtuālajiem asistentiem dot darbiniekiem pavedienus, mājienus, ieteikumus un pat īpašus piedāvājumus, balstoties uz dinamisku vajadzību interpretāciju.

7. Aktīvi sadarbojieties ar klientiem un pavadiet viņus apkalpošanas laikā

Izplānojot klientu maršrutus, jūs varat noteikt, kuriem klientiem nepieciešama palīdzība, kuriem ir jautājumi vai kuri vilcinās produktu vai pakalpojumu izvēlē. Jūs varat arī noteikt, vai iesaistīt botus, cilvēkus vai abu apvienojumu.

 

8. Pārvērtiet vairāk kvalificētu potenciālo klientu maksājošos klientos

Nav iespējams komunicēt ar visiem potenciālajiem klientiem visu laiku. Jauktā MI (blended AI) ieviešana pārrauga jūsu mājaslapu, lai identificētu brīdi, kad lietotāji no mājaslapas dodas prom. Izmantojiet noderīgus ieskatus, lai palīdzētu pārdošanas pārstāvjiem labāk saprast, izveidot kontaktu un atbalstīt klientus.

 

9. Izvēlieties risinājumu ar izplatītākajiem mikropakalpojumiem, lai paātrinātu MI ieviešanu un samazinātu risku

Mikropakalpojumi ļauj vienkārši uzsākt procesu, pēc tam konfigurēt un ieviest botu, kas veic konkrētus uzdevumus, piemēram, maksājuma pieņemšanu, rezervācijas veikšanu vai dialoga tulkošanu. Izvēlieties jebkuru šauras kompetences jautājumu vai atkārtojamu uzdevumu, lai samazinātu izmaksas un padarītu procesu efektīvāku. Ieviešot botu vienreiz to noformēšana un izmantošana jebkurā kanālā samazina risku un nodrošina pastāvīgu klientu pieredzi.

 

10. Izstrādājiet noteikumus klienta pārvirzīšanas pie dzīvā aģenta

Apvienojot inteliģento maršrutēšanu, darbinieku sniegumu un klientu pieprasījumus, jūs varat izveidot kritērijus, lai ātri varētu nosūtīt klientus pie kvalificētākā aģenta, balstoties uz viņu konkrētajām vajadzībām. Šie kritēriji jums sniedz ievērojamu elastību.

 

Uzziniet vairāk par jauktās MI (blended AI) pieejas priekšrocībām

 

| Čatboti un mākslīgais intelekts

Multimediju kontaktu centra platforma

| Tip-sheet "Top 10 ways to take advantage of AI and deliver great customer experiences" (ENG)

 

Ielūgums uz demo 

Ielūdzam uz Genesys multimediju (omni-channel) kontaktu centra platformas demonstrāciju

Tikšanās pie kafijas tases ar risinājumu prezentēšanu. Aicinām kontaktu centra, klientu apkalpošanas, IT un biznesa attīstības speciālistus. Informācija un pieteikšanās šeit.

 

Programmā kontaktu centra risinājums – viss vienā platformā:

  • visi komunikācijas kanāli

  • čatboti,
  • automatizācija
  • analītika un atskaites
  • darbinieku vadība, apmācība un novērtēšana
  • sarunu ieraksti u.c.

 

Saistītie raksti

| Ebook "Improve customer satisfaction, sales and forkforce engagement with Genesys AI"

| Personalizēta apkalpošana, klientu serviss un mākslīgais intelekts (ENG)

| Vai klienti ir gatavi botu izmantošanai?

 

 


All rights reserved. ©2020 Adventus Ltd.