Iepriekš rakstījām par to, kādas ir trīs tehnoloģiju tendences, kurām viesmīlības nozarei ir jāpievērš uzmanība 2020. gadā. Šoreiz apskatīsim piemēru aplikācijai viesnīcas personālam, kā tā darbojas un kam noderēs.
Alcatel-Lucent IP Desktop softphone ir viegli lietojama biznesa telefonijas aplikācija, kas visas galda tālruņa funkcijas nodrošina darbinieka mobilajā ierīcē vai datorā. Ideāls risinājums apkopējām, mobiliem darbiniekiem (tehniskam dienestam), kuri ne vienmēr atrodas biroja telpās, bet kuriem nepieciešama ar korporatīvo tīklu savienota tālruņa funkcionalitāte.
Šo mobilās aplikācijas risinājumu var izmantot jebkura lieluma viesnīcas. Tas ir integrēts ar jūsu viesnīcas pārvaldības sistēmu (PMS - property management system) un telefona centrāli, tanī pat laikā nodrošinot vienkāršu funkcionalitāti. Tāpat gadījumos, kad darbinieki ir izkaisīti pa visiem viesnīcas stāviem, nav vienkārši ātri ar viņiem sazināties, ja jūsu rīcībā nav atbilstošu komunikācijas līdzekļu. Šādu aplikāciju var instalēt arī viesu viedtālruņos, tādējādi paātrinot viņu saziņu ar personālu. Aplikācija ļauj uzturēt sakarus ar viesiem un viesnīcas darbiniekiem, ļaujot operatīvāk un kvalitatīvāk apkalpot klientus. Šeit var plašāk apskatīt funkcionalitāti Aplikācija Alcatel-Lucent IP Desktop softphone.
Par profesionālo Wi-Fi kā tendenci #2 un visbiežāk sastopamajām kļūdām, veidojot viesnīcas Wi-Fi tīklu lasiet šeit. Un par tendenci #3 - bezkontakta apkalpošanas instrumentiem lasiet šeit.
Noderīgi:
| Speciālais piedāvājums. Aplikācija viesnīcas personālam Alcatel-Lucent IP Desktop softphone
| Konsultācija ar Adventus Solutions ekspertu
| Kompleksie un integrētie IT risinājumi viesnīcām
SazinātiesMēs priecāsimies Jums palīdzēt.