Iepriekš rakstījām par to, kādas ir trīs tehnoloģiju tendences, kurām viesmīlības nozarei ir jāpievērš uzmanība 2020. gadā. Šeit apskatīsim tendenci #3 - par bezkontakta apkalpošanas instrumentiem.
Šodien, kā nekad, viesnīcu specializētie telefoni un telefona centrāle iznāk priekšplānā kā viesu bezkontaktu apkalpošanas rīki. Tie vienkāršo saziņas procesu un sniedz vairākus noderīgus datus par viesu vēlmēm.
Moderna telefona centrāle papildus tradicionālai telefonijas funkcionalitātei nodrošina arī aplikācijas un integrāciju ar Wi-Fi – tam visam ir liela loma kvalitatīvākai klientu apkalpošanai.
Alcatel-Lucent telefona centrāle viesnīcām (PBX) ļauj integrēties ar esošās infrastruktūras analogajiem un IP-telefoniem, kā arī ieviest jaunākās iespējas, piemēram,
Ar nelielām papildus investīcijām tas ļauj saglabāt veiktos ieguldījumus, jo nebūs jānomaina visas esošās iekārtas.
Moderna viesnīcu telefona centrāle
Specializētie viesnīcu telefoni kļūst par bezkontakta servisa rīku, veicot klientu informēšanu un apkalpošanu numuros. Tā, piemēram, VTech telefonu modeļi, kuri ir ražoti no antibakteriālas plastmasas un ir izturīgi pret baktērijām, pelējumu un sēnītēm, ļaus jums ievērot paaugstinātās higiēnas prasības.
Viesnīcas tālruņiem ir vairākas priekšrocības salīdzinājumā ar parastajiem telefoniem:
Populārākie antibakteriālie telefoni Vtech A2310 un A2211
Par tendenci #1 - aplikāciju ieviešanu viesnīcas personālam lasiet šeit. Par profesionālo Wi-Fi kā tendenci #2 un visbiežāk sastopamajām kļūdām, veidojot viesnīcas Wi-Fi tīklu lasiet šeit.
Noderīgi:
| Speciālais piedāvājums. Vesnīcas telefonija. Antibakteriālie telefoni
| Konsultācija ar Adventus Solutions ekspertu
SazinātiesMēs priecāsimies Jums palīdzēt.