Atpakaļ uz Blogu
image
#ContactCenters
#CX
#DigitalAge

Kā uzrunāt digitālās ēras klientu?

2024-04-16

BiSMART Forums - 2016 | Rīga

Mēs dzīvojam laikā, kad saziņa kļūst digitāla. Arī klienti aizvien vairāk izvēlas komunicēt ar uzņēmumu izmantojot sociālos tīklus, mobilās aplikācijas, čatu un e-pastus, ir mainījušies pirkšanas paradumi, priekšroku dodot veikaliem tiešsaistē. Lai nezaudētu savas pozīcijas vai gluži pretēji – iekarotu jaunus klientus, uzņēmumiem ir jādomā un jāseko līdzi tam, kā mainās mūsu klienta ieradumi. Vēl vairāk – jāmainās arī pašiem, lai saviem klientiem runātu valodā, kuru viņi saprot, un kanālos, kurus viņi izmanto

Tāpēc BiSMART platformas partneris, IT un komunikāciju tehnoloģiju risinājumu uzņēmums “Adventus Solutions” BiSMART Forumā 2016.gada 24.novembrī piedāvāja aktuālu tēmu - “Digitālās ēras klienta iesaiste” (“Customer engagement in Digital World”). Par to stāstīja pasaulē vadošā daudzkanālu klientu komunikācijas un kontaktu centru risinājumu izstrādes uzņēmuma “Genesys” Digitālo kanālu stratēģiskais biznesa direktors Ričards Makrossans (Richard McCrossan).

Ričards biznesa tehnoloģiju jomā darbojas vairāk nekā piecpadsmit gadu, pēdējos deviņus gadus viņš aizvadījis “Genesys”, attīstot klientu komunikācijas risinājumus mobilajām, sociālo tīklu, tiešsaistes u.tml. platformām.

“Digitālās tehnoloģijas ir mainījušas veidu, kā klients vēlas mijiedarboties ar uzņēmumu, tādēļ manas uzstāšanās mērķis palīdzēt uzņēmumu vadītajiem saprast, kā viņi var apmierināt prasīgo digitālo klientu. Vienlaikus dot ieskatu būtiskākajos elementos un svarīgākajos soļos, kas jāveic, lai uzņēmums iespējami efektīvāk sasniegtu digitālo klientu. Domāju, ka šī tēma ir aktuāla ikviena mēroga vai nozares uzņēmumam, vadītājiem, atbildīgajiem par pārdošanu, mārketingu, biznesa attīstību vai klientu lojalitāti,” uzskata Ričards.

Pēc eksperta paustā, viens no pirmajiem soļiem digitālās ēras klienta iesaistē ir nodrošināt tādus komunikācijas kanālus, kādus vēlas izmantot uzņēmuma klients – mobilās ierīces, interneta lapa, sociālie tīklu, lietu internets un tā joprojām.

“Būtiskākais – lai šajos kanālos ir ievērots sistemātiskums un tie nebūtu pretrunā viens ar otru. Faktiski – tas nozīmē, ka arī darbiniekiem ir jābūt pieejamai ērtai un vienotai platformai, kur vadīt visus šos kanālus, kas spēj personalizēt klientu reāllaikā un nodrošināt lēmumu pieņemšanas atbalstu,” skaidro Makrossans.

Makrossans arī piebilst, būtiska uzņēmuma digitālās transformācijas daļa ir tādu platformu izveide, kas nodrošina nemanāmu pāreju no automātiskiem procesiem uz pašapkalpošanos un iespēja proaktīvi uzrunāt pircēju brīdī, kad viņam ir radusies vajadzība.

Izklausās sarežģīti? Bet varbūt nav tik traki? Aicinām ieskatīties nelielā piemērā – risinājums, ko “Genesys” radīja vienam no pasaules telekomunikāciju gigantiem “Vodafone”

https://www.youtube.com/watch?v=rTYlhxCuAOk

Saistītie raksti

image

Mākslīgais intelekts darbībā

Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.

Lasīt vairāk
image

Mākslīgais intelekts datu tīklu tehnoloģijās: 7 aktuālās tendences

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts pārveido datu tīklus ar lietotājam centrētiem, efektīviem un ilgtspējīgiem risinājumiem. Iepazīstiet 7 aktuālākās tendences, tostarp autonomos tīklus, MI vadītu 5G un digitālos dvīņus.

Lasīt vairāk
image

Kvalitātes vadība kontaktu centros: Kontaktu centra klubs viesojās pie ERGO Latvija

Kontaktu centra klubs viesojās pie ERGO Latvija, lai dalītos pieredzē par kvalitātes vadību kontaktu centros. Apspriesti sarunu novērtēšanas standarti, efektīvas atgriezeniskās saites sniegšana aģentiem un Genesys Cloud rīki, kas uzlabo aģentu sniegumu, empātiju un aktīvās klausīšanās prasmes klientu apkalpošanā.

Lasīt vairāk
image

Boti, benčmarki un labākā prakse darbībā - Kontaktu centra klubs pie Töötukassa

Uzziniet galvenās atziņas no Kontaktu centra kluba vizītes pie Töötukassa: gudri boti, kas samazina čata apjomu, izcila aģentu efektivitāte un Genesys Cloud koplietošanas (co-browsing) funkcija darbībā. Reāli piemēri, kā digitālie rīki un cilvēku serviss veido izcilu klientu pieredzi.

Lasīt vairāk
image

The State of Customer Experience: kas jāzina katram kontaktu centra līderim

Vairāk nekā puse patērētāju pārtrauc sadarbību pēc 2 sliktām pieredzēm. Atklājiet jaunākās CX tendences no "The State of CX Report 2025" un uzziniet, kā AI un nevainojama daudzkanālu (omnichannel) apkalpošana var palīdzēt jūsu organizācijai noturēt klientus.

Lasīt vairāk
image

10 tīkla drošības padomi: kā pasargāt savu uzņēmuma IT infrastruktūru

Uzziniet 10 praktiskus padomus, kā uzlabot tīkla drošību un aizsargāt savu uzņēmuma IT infrastruktūru. No paroļu stiprināšanas līdz incidentu plānam – soli pa solim drošākam tīklam.

Lasīt vairāk
image

6 līmeņi klientu un darbinieku pieredzes orķestrēšanas attīstībā

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts ietekmē klientu un darbinieku pieredzes orķestrāciju. Rakstā aplūkoti 6 attīstības līmeņi – no manuāliem procesiem līdz universālai automatizācijai –, kas palīdz organizācijām optimizēt sistēmas, procesus un politikas nākotnes izaugsmei.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu centru klubs viesojās pie Enefit Estonia - idejas, inovācijas un skats, ko nevar neaizmirst!

Uzziniet, kā Igaunijas vadošie kontaktu centri izmanto Genesys Cloud, lai pilnveidotu klientu pieredzi. Galvenās atziņas no Kontaktu centru kluba vizītes pie Enefit Estonia: hibrīddarbs, Net Promoter Score labākā prakse, krāpšanas novēršana un inovācijas kontaktcentros. Organizēja Adventus Solutions.

Lasīt vairāk