Atpakaļ uz Blogu
image
#Events

Adventus Solutions pievienojies BiSMART biznesa tehnoloģiju platformai

2023-04-27

BiSMART ir platforma uzņēmējiem, kur tiekas bizness, idejas un viedās tehnoloģijas. BiSMART apvieno progresīvākos, veiksmīgākos un atvērtākos uzņēmumus, kas ir saistīti ar biznesa tehnoloģiju pakalpojumiem un ir plaši pazīstami kā Latvijā, tā pasaulē.

BiSMART:

  • attīsta biznesa tehnoloģiju industrijas atpazīstamību
  • izglīto uzņēmējus un sabiedrību par biznesa tehnoloģijām un rosina to aktīvāku izmantošanu
  • apvieno IT un saistīto nozaru progresīvākos, veiksmīgākos, atvērtākos uzņēmumus
  • platforma, kur meklēt padomu par biznesa tehnoloģijām un to sniegtajām priekšrocībām
  • virza ar tehnoloģijām saistītu jautājumu risināšanu valstiskā līmenī, sadarbībā ar valsts institūcijām, lai atbalstītu uzņēmēju mērķus un atvieglotu to sasniegšanu

Adventus Solutions ir pievienojies BiSMART platformai, lai sniegtu mūsu klientiem vēl vairāk lielisko iespēju izprast šķietami sarežģītas tehnoloģiju lietas, būt soli priekšā pārējiem un uzlabot savu konkurētspēju.

Vienkārši par sarežģīto!

Vairāk par BiSMART aktivitātēm var uzzināt šeit: www.bismart.lv

Saistītie raksti

image

Vadu un bezvadu tīklu nākotne: hibrīdtīklu veidošana mūsdienu uzņēmumos

Uzziniet, kā veidot modernus LAN un WLAN tīklus ar Wi-Fi 6/7, mākslīgo intelektu un Zero Trust drošību. Ieskats Adventus Solutions 2025. gada vebinārā.

Lasīt vairāk
image

Galvenās atziņas no pasākuma "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2025. gadā!"

Tehnoloģijas un mākslīgais intelekts maina klientu servisu - padarot to ātrāku, personalizētāku un efektīvāku. Uzzini par jaunākajām kontaktu centra tendencēm un “ERGO” pieredzi, integrējot Genesys Cloud, no “Customer Experience 2025” Baltijas kontaktu centru līderu pasākuma.

Lasīt vairāk
image

Pārmaiņu vadība kontaktu centros – iedvesmojoša vizīte pie LMT

Apskatiet galvenās atziņas no Kontaktu centra kluba vizītes uz LMT: čatbotu izmantošana, pārmaiņu vadības stratēģijas, iekšējā komunikācija un efektivitātes uzraudzība – pieredzē dalījās Latvijas vadošie kontaktcentru profesionāļi.

Lasīt vairāk
image

Mākslīgais intelekts darbībā: ieskats Kontaktu centra kluba īpašajā sesijā

Mākslīgais intelekts (MI) un automatizācijas iespējas kontaktu centros: praktiski piemēri, tostarp AI teksta-pārrunas Baltijas valodās, tērzēšanas roboti un reāllaika atbalsts aģentiem. Uzziniet, kā AI uzlabo klientu pieredzi, vienlaikus saglabājot cilvēka empātiju.

Lasīt vairāk
image

Igaunijas Kontaktu centru kluba atklāšana

Uzziniet par Igaunijas Kontaktu centru Klubu – jaunu profesionāļu kopienu vadošajiem kontaktcentru līderiem. Klubā dalās pieredzē, pilnveido klientu apkalpošanas kvalitāti un apgūst jaunākās kontaktcentru tehnoloģijas.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu centra kluba vizīte pie Booking Group

Ieskats KC-kluba vizītē Booking Group kontaktu centrā: Uzzinājām, kā Boking Group globālā auto nomas atbalsta komanda ikdienā pārvalda zvanus un e-pastus. Apskatījām uzņēmuma mākslīgā intelekta (MI) rīku, kas atvieglo sarunu kvalitātes novērtēšanu.

Lasīt vairāk
image

Šogad atzīmējām Adventus komandas 30 gadu jubileju!

Mūsu komanda svin jubileju! No sākumiem 1994.gadā līdz mūsdienām – pateicamies klientiem un partneriem par kopīgo ceļu.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu Centra Kluba 1 gada jubileja: ideju pilns un vērtībām bagāts gads!

Kontaktu centru klubs svin 1 gadu! No Genesys platformas jaunumiem līdz inovatīvām izaugsmes idejām — uzziniet, kā šī kopiena uzlabo biznesa procesus, veicina tehnoloģiju ieviešanu un palīdz sasniegt KPI.

Lasīt vairāk