
Mākslīgais intelekts darbībā
Biznesa un klientu pieredzes revolūcija
Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Šajā rakstu izlasē aplūkoti MI praktiskie pielietojumi gan klientu, gan darbinieku pieredzē. No mākslīgā intelekta biznesa stratēģiju izstrādes kontaktu centros līdz klientu lojalitātes veidošanai – MI spēlē izšķirošu lomu.
Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.
Saistītais saturs
Mākslīgais intelekts datu tīklos
Mākslīgais intelekts klientu apkalpošanā
Saistītie raksti

Top 9 kontaktu centru tendences 2025. gadam
Uzziniet svarīgākās kontaktu centru tendences 2025. gadam - mākoņrisinājumi, mākslīgais intelekts, daudzkanālu atbalsts un klienta ceļa vadība. Apskatiet, kā Baltijas uzņēmumi pielāgojas jaunajai digitālajai realitātei.
Lasīt vairāk
Igaunijas Kontaktu centru kluba atklāšana
Uzziniet par Igaunijas Kontaktu centru Klubu – jaunu profesionāļu kopienu vadošajiem kontaktcentru līderiem. Klubā dalās pieredzē, pilnveido klientu apkalpošanas kvalitāti un apgūst jaunākās kontaktcentru tehnoloģijas.
Lasīt vairāk
Trendi 2025: Videokonferences
Iepazīstieties ar jaunākajām videokonferenču tehnoloģiju tendencēm 2025. gadam, tostarp MI uzlabotām funkcijām, gudrākiem hibrīddarba risinājumiem, viss vienā sistēmām un vienkāršotu lietotāja pieredzi. Uzziniet, kā šīs inovācijas uzlabos sadarbību un efektivitāti uzņēmumiem, izglītības iestādēm un attālinātām komandām.
Lasīt vairāk
29 svarīgākie kontaktu centra rādītāji un metrikas
Apskatām 29 būtiskākās kontaktu centra metrikas, tostarp First-Contact Resolution (FCR), Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT) un citas. Uzziniet, kā sekot līdzi galvenajiem veiktspējas rādītājiem (KPI), lai panāktu veiksmīgākus rezultātus. Iekļauts pilns saraksts ar skaidrojumiem un formulām.
Lasīt vairāk
Kontaktu centra kluba vizīte pie Booking Group
Ieskats KC-kluba vizītē Booking Group kontaktu centrā: Uzzinājām, kā Boking Group globālā auto nomas atbalsta komanda ikdienā pārvalda zvanus un e-pastus. Apskatījām uzņēmuma mākslīgā intelekta (MI) rīku, kas atvieglo sarunu kvalitātes novērtēšanu.
Lasīt vairāk
Kontaktu Centra Kluba 1 gada jubileja: ideju pilns un vērtībām bagāts gads!
Kontaktu centru klubs svin 1 gadu! No Genesys platformas jaunumiem līdz inovatīvām izaugsmes idejām — uzziniet, kā šī kopiena uzlabo biznesa procesus, veicina tehnoloģiju ieviešanu un palīdz sasniegt KPI.
Lasīt vairāk
6 līmeņi klientu un darbinieku pieredzes orķestrēšanas attīstībā
Uzziniet, kā mākslīgais intelekts ietekmē klientu un darbinieku pieredzes orķestrāciju. Rakstā aplūkoti 6 attīstības līmeņi – no manuāliem procesiem līdz universālai automatizācijai –, kas palīdz organizācijām optimizēt sistēmas, procesus un politikas nākotnes izaugsmei.
Lasīt vairāk