
Pārmaiņu vadība kontaktu centros – iedvesmojoša vizīte pie LMT
Kontaktu centra kluba ietvaros viesojāmies pie LMT, kur iepazinām, kā viņu komanda 24/7 režīmā profesionāli apstrādā simtiem klientu zvanu un e-pastu dienā – gan sniedzot informāciju, gan risinot tehniskos jautājumus.
✅ Dalījāmies pieredzē par čat-botu izmantošanu klientu apkalpošanā
✅ Diskutējām par pārmaiņu vadību kontaktu centros – kā ieviest jauno, ne tikai pasakot “kā būs”, bet parādot darbiniekiem ceļu, sniedzot piemērus, rīkus un atbalstu
✅ Praktiskie ieteikumi – no komunikācijas līdz snieguma mērīšanai – dalībnieku pārmaiņu vadības pieredze bija patiesi vērtīga!
Liels paldies Zanei Jēkabsonei par viesmīlīgo uzņemšanu un iespēju mācīties no LMT pieredzes!
KC-kluba biedri pārstāv airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, Booking Group, GASO, Latvijas Pasts un Latvijas mobilais telefons - uzņēmumus, kuri katru dienu rada izcilu klientu apkalpošanu. Kluba organizatori - Adventus Solutions - kontaktu centru eksperti ar vairāk nekā 25 gadiem pieredzes šajā jomā.
Ekskluzīvais Kontaktu centra Klubs pulcē kopā Latvijas vadošo uzņēmumu kontaktu centru vadītājus. Ar mērķi veidot profesionālu kopienu, kurā dalīties pieredzē, uzlabot klientu apkalpošanas standartus un apgūt jaunākās KC tehnoloģijas.
Ja vēlaties uzzināt vairāk vai kļūt par CC-Club biedru, sazinieties ar mums.