Atpakaļ uz Blogu
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Kontaktu Centra Kluba 1 gada jubileja: ideju pilns un vērtībām bagāts gads!

2024-12-04

Īss ieskats:


✅ Apskatījām jaunākās Genesys KC platformas iespējas – Workforce Performance Management un Customer Journey Management.
✅ Apkopojām pirmā gada rezultātus un idejas turpmākai kluba attīstībai.

Apkopojot gada pieredzi Kluba dalībnieki atzina, ka šī ir kļuvusi par vērtīgu pieredzes apmaiņas platformu. Tā palīdz dalīties idejās un atrast praktiskus risinājumus gan biznesa procesu pilnveidei, gan tehnoloģiju ieviešanai, gan KPI sasniegšanai. Klubs ir pierādījis, ka kopā varam sasniegt vairāk!

Paldies Armands Bunkovskis par Genesys KC jaunumu demonstrāciju, uzzinājām:

  • Co-pilot atvieglo aģentu ikdienu,
  • Performance Management atbalsta vadītājus, uzraugot KPI izpildi komandā un individuāli,
  • Customer Journey Management vizualizē klientu ceļus, izceļot gan stiprās puses, gan problēmpunktus katrā saziņas kanālā.

Vēlamies, lai Kontaktu Centra Klubs attīstās ar spēku un izturību!

KC-kluba biedri pārstāv airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, Booking Group, GASO un Latvijas Pasts, Latvijas mobilais telefons - uzņēmumus, kuri katru dienu rada izcilu klientu apkalpošanu. Kluba organizatori - Adventus Solutions - kontaktu centru eksperti ar vairāk nekā 25 gadiem pieredzes šajā jomā.

Ekskluzīvais Kontaktu centra Klubs pulcē kopā Latvijas vadošo uzņēmumu kontaktu centru vadītājus. Ar mērķi veidot profesionālu kopienu, kurā dalīties pieredzē, uzlabot klientu apkalpošanas standartus un apgūt jaunākās KC tehnoloģijas.

Ja vēlaties uzzināt vairāk vai kļūt par CC-Club biedru, sazinieties ar mums.

Saistītie raksti

image

Top 9 kontaktu centru tendences 2025. gadam

Uzziniet svarīgākās kontaktu centru tendences 2025. gadam - mākoņrisinājumi, mākslīgais intelekts, daudzkanālu atbalsts un klienta ceļa vadība. Apskatiet, kā Baltijas uzņēmumi pielāgojas jaunajai digitālajai realitātei.

Lasīt vairāk
image

Igaunijas Kontaktu centru kluba atklāšana

Uzziniet par Igaunijas Kontaktu centru Klubu – jaunu profesionāļu kopienu vadošajiem kontaktcentru līderiem. Klubā dalās pieredzē, pilnveido klientu apkalpošanas kvalitāti un apgūst jaunākās kontaktcentru tehnoloģijas.

Lasīt vairāk
image

29 svarīgākie kontaktu centra rādītāji un metrikas

Apskatām 29 būtiskākās kontaktu centra metrikas, tostarp First-Contact Resolution (FCR), Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT) un citas. Uzziniet, kā sekot līdzi galvenajiem veiktspējas rādītājiem (KPI), lai panāktu veiksmīgākus rezultātus. Iekļauts pilns saraksts ar skaidrojumiem un formulām.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu centra kluba vizīte pie Booking Group

Ieskats KC-kluba vizītē Booking Group kontaktu centrā: Uzzinājām, kā Boking Group globālā auto nomas atbalsta komanda ikdienā pārvalda zvanus un e-pastus. Apskatījām uzņēmuma mākslīgā intelekta (MI) rīku, kas atvieglo sarunu kvalitātes novērtēšanu.

Lasīt vairāk
image

Mākslīgais intelekts darbībā

Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.

Lasīt vairāk
image

Šogad atzīmējām Adventus komandas 30 gadu jubileju!

Mūsu komanda svin jubileju! No sākumiem 1994.gadā līdz mūsdienām – pateicamies klientiem un partneriem par kopīgo ceļu.

Lasīt vairāk
image

6 līmeņi klientu un darbinieku pieredzes orķestrēšanas attīstībā

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts ietekmē klientu un darbinieku pieredzes orķestrāciju. Rakstā aplūkoti 6 attīstības līmeņi – no manuāliem procesiem līdz universālai automatizācijai –, kas palīdz organizācijām optimizēt sistēmas, procesus un politikas nākotnes izaugsmei.

Lasīt vairāk