Atpakaļ uz Blogu
image
#ContactCenters
#AI
#Cloud
#CX
#EX
#Events
#Trends

Reportāža par pasākumu: "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2024. gadā!"

2024-09-09

29.maijā Rīgā Adventus Solutions rīkoja ekskluzīvu pasākumu kontaktcentru profesionāļiem sadarbībā ar Genesys - vadošo kontaktu centru ražotāju. Pasākumā piedalījās vairāk nekā 40 kontaktcentru, klientu apkalpošanas un IT nodaļu vadītāji no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas.

Tā bija lieliska iespēja nozares profesionāļiem tikties, apspriest jaunākās kontaktcentru tehnoloģijas, mācīties no nozares līderiem, tādiem kā, Regis Mace, Annelie Edling un Kaido Kabral, un gūt iedvesmu no reālās dzīves klientu stāsta no Eesti Energia/ENEFIT!

image

Galvenās atziņas no mūsu pasākuma:

🔶 Klientu stāsts: Eesti Energia

Eesti Energia dalījās ar savu veiksmes stāstu, pārejot uz mākoņbāzētu kontaktu centra platformu Genesys Cloud, detalizējot veiksmes faktorus un stratēģijas, kuras viņi izmantoja.

🔶 Priekšrocības, pārvietojot savu kontaktcentru uz mākoņvidi

Mēs apspriedām mākoņbāzētu risinājumu elastību un pielāgojamību mūsdienu dinamiskajai videi, izceļot galvenās tendences, potenciālās investīcijas un stratēģijas vienkāršākai pārejai uz mākoņrisinājumu.

image

🔶 Kā MI var uzlabot jūsu klientu servisu & valodu modeli

Dalībnieki uzzināja par MI integrāciju Genesys Cloud platformā, tostarp prognozējošo MI (predictive AI) personalizētai klientu pieejai, virtuālajiem aģentiem un MI balstītu optimizāciju darbaspēka plānošanai.

🔶 Jūsu front-office un back-office savienošana ar Genesys Cloud

Tika prezentēta jauna darba automatizācijas (work automation) funkcionalitāte Genesys Cloud platformā, kas paredzēta mazināt plaisu starp front-office un back-office operācijām un uzlabot vispārējo klientu apmierinātību.

image

Paldies mūsu aizraujošiem lektoriem un aktīvajiem dalībniekiem!

Sekojiet līdzi mūsu turpmākiem pasākumiem un jaunumiem!

Saistītie raksti

image

Mākslīgais intelekts darbībā

Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.

Lasīt vairāk
image

Mākslīgais intelekts datu tīklu tehnoloģijās: 7 aktuālās tendences

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts pārveido datu tīklus ar lietotājam centrētiem, efektīviem un ilgtspējīgiem risinājumiem. Iepazīstiet 7 aktuālākās tendences, tostarp autonomos tīklus, MI vadītu 5G un digitālos dvīņus.

Lasīt vairāk
image

Kvalitātes vadība kontaktu centros: Kontaktu centra klubs viesojās pie ERGO Latvija

Kontaktu centra klubs viesojās pie ERGO Latvija, lai dalītos pieredzē par kvalitātes vadību kontaktu centros. Apspriesti sarunu novērtēšanas standarti, efektīvas atgriezeniskās saites sniegšana aģentiem un Genesys Cloud rīki, kas uzlabo aģentu sniegumu, empātiju un aktīvās klausīšanās prasmes klientu apkalpošanā.

Lasīt vairāk
image

Boti, benčmarki un labākā prakse darbībā - Kontaktu centra klubs pie Töötukassa

Uzziniet galvenās atziņas no Kontaktu centra kluba vizītes pie Töötukassa: gudri boti, kas samazina čata apjomu, izcila aģentu efektivitāte un Genesys Cloud koplietošanas (co-browsing) funkcija darbībā. Reāli piemēri, kā digitālie rīki un cilvēku serviss veido izcilu klientu pieredzi.

Lasīt vairāk
image

The State of Customer Experience: kas jāzina katram kontaktu centra līderim

Vairāk nekā puse patērētāju pārtrauc sadarbību pēc 2 sliktām pieredzēm. Atklājiet jaunākās CX tendences no "The State of CX Report 2025" un uzziniet, kā AI un nevainojama daudzkanālu (omnichannel) apkalpošana var palīdzēt jūsu organizācijai noturēt klientus.

Lasīt vairāk
image

6 līmeņi klientu un darbinieku pieredzes orķestrēšanas attīstībā

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts ietekmē klientu un darbinieku pieredzes orķestrāciju. Rakstā aplūkoti 6 attīstības līmeņi – no manuāliem procesiem līdz universālai automatizācijai –, kas palīdz organizācijām optimizēt sistēmas, procesus un politikas nākotnes izaugsmei.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu centru klubs viesojās pie Enefit Estonia - idejas, inovācijas un skats, ko nevar neaizmirst!

Uzziniet, kā Igaunijas vadošie kontaktu centri izmanto Genesys Cloud, lai pilnveidotu klientu pieredzi. Galvenās atziņas no Kontaktu centru kluba vizītes pie Enefit Estonia: hibrīddarbs, Net Promoter Score labākā prakse, krāpšanas novēršana un inovācijas kontaktcentros. Organizēja Adventus Solutions.

Lasīt vairāk
image

Vadu un bezvadu tīklu nākotne: hibrīdtīklu veidošana mūsdienu uzņēmumos

Uzziniet, kā veidot modernus LAN un WLAN tīklus ar Wi-Fi 6/7, mākslīgo intelektu un Zero Trust drošību. Ieskats Adventus Solutions 2025. gada vebinārā.

Lasīt vairāk