Atpakaļ uz Blogu
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Kontaktu centru klubs viesojās pie Enefit Estonia - idejas, inovācijas un skats, ko nevar neaizmirst!

2025-06-18

Kas notiek, kad sanāk kopā labākie Igaunijas kontaktu centru profesionāļi? Rodas lieliskas idejas, vērtīgas sarunas un šoreiz arī elpu aizraujošs skats uz Tallinu.

Mūsu jaunākais Kontaktu centra Kluba pasākums notika ENEFITmodernajā kontaktu centrā, ar vizīti arī pie Elektrilevi, kas atrodas blakus telpās. Abi kontaktu centri izmanto Genesys Cloud, sniedzot mums unikālu iespēju redzēt, kā viena platforma var kalpot ļoti dažādiem biznesa mērķiem – katram uzņēmumam ar savu ritmu, struktūru un klienta ceļu.

🔶 Iepazinām, kā strādā kontaktu centru komandas, apmainījāmies pieredzē un pat veltījām brīdi, lai izbaudītu panorāmas skatu pār Tallinu. Viena no super idejām (life hack) - skaitīt baznīcu torņus aiz loga - lielisks veids, kā aģentiem atpūtināt acis starp zvaniem (mums ir arī baznīcu torņu foto 📸 kā pierādījums).

🔶 Pēc ieskata ENEFIT kontaktcentra attīstības vīzijā saruna dabiski pārgāja uz praktiskām tēmām: kā atpazīt un novērst krāpniecības mēģinājumus; kas padara trokšņu slāpējošās austiņas aģentiem patiešām labas un kā GDPR tiek pielietots ikdienas darbībā.

🔶 Īpaši aktīvas diskusijas raisījās par NPS (Net Promoter Score) – kā to mērīt, interpretēt un pārvērst reālās darbībās.

Liels paldies mūsu viesmīlīgajiem saimniekiem Kaido Kabral, Sofia Kapsta, Maaja Saluvee, kā arī visiem dalībniekiem. Šie pasākumi iedvesmo, sniedz praktisku vērtību un stiprina mūsu Kluba kopienu.

Kontaktu centra Klubs apvieno vadošos Igaunijas kontaktu centru vadītājus no Bigbank, ENEFIT, ERGO Insurance, Elektrilevi, SEB Eesti, Tallink Grupp un Eesti Töötukassa.

Kontaktu centra Klubs ir vairāk nekā tikšanās. Tā ir profesionāla kopiena Igaunijas kontaktu centru vadītājiem – fokusēta uz klientu pieredzes (customer experience) attīstību, dalīšanos pieredzē un jaunāko tehnoloģiju apgūšanu. Organizē Adventus Solutions.

image

Saistītie raksti

image

Mākslīgais intelekts darbībā

Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.

Lasīt vairāk
image

Kvalitātes vadība kontaktu centros: Kontaktu centra klubs viesojās pie ERGO Latvija

Kontaktu centra klubs viesojās pie ERGO Latvija, lai dalītos pieredzē par kvalitātes vadību kontaktu centros. Apspriesti sarunu novērtēšanas standarti, efektīvas atgriezeniskās saites sniegšana aģentiem un Genesys Cloud rīki, kas uzlabo aģentu sniegumu, empātiju un aktīvās klausīšanās prasmes klientu apkalpošanā.

Lasīt vairāk
image

Boti, benčmarki un labākā prakse darbībā - Kontaktu centra klubs pie Töötukassa

Uzziniet galvenās atziņas no Kontaktu centra kluba vizītes pie Töötukassa: gudri boti, kas samazina čata apjomu, izcila aģentu efektivitāte un Genesys Cloud koplietošanas (co-browsing) funkcija darbībā. Reāli piemēri, kā digitālie rīki un cilvēku serviss veido izcilu klientu pieredzi.

Lasīt vairāk
image

The State of Customer Experience: kas jāzina katram kontaktu centra līderim

Vairāk nekā puse patērētāju pārtrauc sadarbību pēc 2 sliktām pieredzēm. Atklājiet jaunākās CX tendences no "The State of CX Report 2025" un uzziniet, kā AI un nevainojama daudzkanālu (omnichannel) apkalpošana var palīdzēt jūsu organizācijai noturēt klientus.

Lasīt vairāk
image

6 līmeņi klientu un darbinieku pieredzes orķestrēšanas attīstībā

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts ietekmē klientu un darbinieku pieredzes orķestrāciju. Rakstā aplūkoti 6 attīstības līmeņi – no manuāliem procesiem līdz universālai automatizācijai –, kas palīdz organizācijām optimizēt sistēmas, procesus un politikas nākotnes izaugsmei.

Lasīt vairāk
image

Vadu un bezvadu tīklu nākotne: hibrīdtīklu veidošana mūsdienu uzņēmumos

Uzziniet, kā veidot modernus LAN un WLAN tīklus ar Wi-Fi 6/7, mākslīgo intelektu un Zero Trust drošību. Ieskats Adventus Solutions 2025. gada vebinārā.

Lasīt vairāk
image

Galvenās atziņas no pasākuma "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2025. gadā!"

Tehnoloģijas un mākslīgais intelekts maina klientu servisu - padarot to ātrāku, personalizētāku un efektīvāku. Uzzini par jaunākajām kontaktu centra tendencēm un “ERGO” pieredzi, integrējot Genesys Cloud, no “Customer Experience 2025” Baltijas kontaktu centru līderu pasākuma.

Lasīt vairāk