Atpakaļ uz Blogu
image
#Wi-Fi
#Networks
#Wireless
#DigitalAge
#AI

Gatavošanās Wi-Fi7: 5 būtiski soļi jūsu tīkla nākotnei

2025-03-03

Wi-Fi 7 ir klāt, lai revolucionāri mainītu savienojamību, nodrošinot līdz pat 46 Gbps lielu ātrumu, uzlabotu efektivitāti un lielāku tīkla veiktspēju.

Šeit ir 5 galvenie soļi, lai nodrošinātu vienmērīgu pāreju:

1. Novērtējiet PoE piekļuves komutatorus

Pārliecinieties, ka jūsu komutatori atbalsta augstu jaudu (PoE+ vai Hi-PoE) un multi-Gig ātrumus, lai komutators nekļūtu par šauro vietu tīklā.

2. Izmantojiet izkliedēto bezvadu arhitektūru

Samaziniet izmaksas un uzlabojiet mērogojamību, novēršot atsevišķas kļūdas vai traucējumu punktus, kuri var izraisīt visas sistēmas darbības pārtraukumu.

3. Lietojiet vienotu tīkla pārvaldību

Vienkāršojiet darbības, izmantojot vienotu platformu gan vadu, gan bezvadu sistēmām.

4. Izvēlieties piekļuves punktus ar modernām funkcijām

Piemēram, MU-MIMO, 80/160MHz kanāliem un iebūvētu draudu uzraudzību.

5. Veiciet bezvadu vietnes apsekojumu

Testējiet dizainu, lai nodrošinātu optimālu signāla stiprumu (RSSI) un trokšņa līmeni (SNR) vienmērīgai darbībai.

Alcatel-Lucent Enterprise partneris vairāk kā 25 gadu garumā, Adventus Solutions ir gatavs palīdzēt pāriet uz jaunajiem Wi-Fi standartiem, veikt tīkla vadības virtualizāciju, ieviest tīkla pārvaldību. Mēs piedāvājam risinājumus ar minimāliem riskiem un ieguldījumiem.

Lai uzzinātu vairāk, apskatiet brošūru zemāk vai sazinieties ar mums!

Saistītie raksti

image

Mākslīgais intelekts darbībā

Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.

Lasīt vairāk
image

Mākslīgais intelekts datu tīklu tehnoloģijās: 7 aktuālās tendences

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts pārveido datu tīklus ar lietotājam centrētiem, efektīviem un ilgtspējīgiem risinājumiem. Iepazīstiet 7 aktuālākās tendences, tostarp autonomos tīklus, MI vadītu 5G un digitālos dvīņus.

Lasīt vairāk
image

The State of Customer Experience: kas jāzina katram kontaktu centra līderim

Vairāk nekā puse patērētāju pārtrauc sadarbību pēc 2 sliktām pieredzēm. Atklājiet jaunākās CX tendences no "The State of CX Report 2025" un uzziniet, kā AI un nevainojama daudzkanālu (omnichannel) apkalpošana var palīdzēt jūsu organizācijai noturēt klientus.

Lasīt vairāk
image

10 tīkla drošības padomi: kā pasargāt savu uzņēmuma IT infrastruktūru

Uzziniet 10 praktiskus padomus, kā uzlabot tīkla drošību un aizsargāt savu uzņēmuma IT infrastruktūru. No paroļu stiprināšanas līdz incidentu plānam – soli pa solim drošākam tīklam.

Lasīt vairāk
image

6 līmeņi klientu un darbinieku pieredzes orķestrēšanas attīstībā

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts ietekmē klientu un darbinieku pieredzes orķestrāciju. Rakstā aplūkoti 6 attīstības līmeņi – no manuāliem procesiem līdz universālai automatizācijai –, kas palīdz organizācijām optimizēt sistēmas, procesus un politikas nākotnes izaugsmei.

Lasīt vairāk
image

Vadu un bezvadu tīklu nākotne: hibrīdtīklu veidošana mūsdienu uzņēmumos

Uzziniet, kā veidot modernus LAN un WLAN tīklus ar Wi-Fi 6/7, mākslīgo intelektu un Zero Trust drošību. Ieskats Adventus Solutions 2025. gada vebinārā.

Lasīt vairāk
image

Galvenās atziņas no pasākuma "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2025. gadā!"

Tehnoloģijas un mākslīgais intelekts maina klientu servisu - padarot to ātrāku, personalizētāku un efektīvāku. Uzzini par jaunākajām kontaktu centra tendencēm un “ERGO” pieredzi, integrējot Genesys Cloud, no “Customer Experience 2025” Baltijas kontaktu centru līderu pasākuma.

Lasīt vairāk
image

Klienta ceļa pārvaldība kontaktcentros: stratēģisks ceļvedis

Uzziniet, kā kontaktcentri var izveidot klientu ceļa pārvaldības plānu, kartēt pieredzi, izvairīties no kļūdām un uzlabot klientu pieredzi, izmantojot datus, mākslīgo intelektu un daudzkanālu stratēģiju.

Lasīt vairāk