
Gudrāks veids, kā vadīt savas sapulču telpas: Logitech TAP Scheduler
Logitech TAP Scheduler ir īpaši izstrādāts plānošanas panelis, kas vienkāršo sapulču telpu atrašanu un rezervēšanu. Vairs nekādas skraidīšanas pa biroju un meklēšanas, vai telpa ir brīva - viss ir redzams un pārvaldāms vienā ierīcē. Neatkarīgi no tā, vai nepieciešams pagarināt sapulci, pēkšņi to atcelt vai ātri sameklēt brīvu telpu - viss notiek vienkārši, tieši no paneļa.
✅ Sapulču rezervēšana, izmaiņas un atcelšana tieši no paneļa
✅ LED gaismas skaidri norāda, vai telpa ir brīva vai aizņemta
✅ Dažādas stiprināšanas iespējas jebkuram birojam
✅ Viegla integrācija ar jūsu kalendāru sistēmu
Telpas pieejamība no attāluma, vadība tuvumā
Ekrāns un sānu LED indikatori iedegas, lai no attāluma parādītu, kuras telpas ir pieejamas vai aizņemtas. Panelis attēlo sapulču telpas nosaukumu, pašreizējās sanāksmes informāciju un nākamo rezervāciju grafiku. Izmantojot Tap Scheduler, var rezervēt telpas, pagarināt, mainīt vai atcelt sanāksmes.
Elastīga uzstādīšana
Komplektā iekļautie stiprinājumi ļauj viegli piestiprināt Tap Scheduler pie stikla, sienām vai metāla karkasiem. Integrētais kabeļu pārvaldības risinājums nodrošina sakārtotu un profesionālu instalāciju, paslēpjot un aizsargājot kabeļus.
Vienkārša sanāksmju telpu pārvaldība
Logitech Sync lietotne palīdz ērti pārvaldīt visas rezervētās telpas un ierīces
Tap Scheduler ir saderīgs ar Microsoft Teams, Zoom Rooms, Google Meet un Robin.
Logitech Tap Scheduler – pārskats un uzstādīšana
Parametri
- Room reservation management tablet
- Large 10" (25 cm) touch screen with colour display
- HD resolution of 1280 x 800 pixels
- Screen Type: IPS (In-Plane Switching)
- 10 point multi-touch support
- LCD panel with LED backlight for increased visibility
- Brightness and contrast: 400 nits / 1000:1
- View Angle: 85° (up/down/left/right)
- Oleophobic anti-fingerprint coating: protects against fingerprints
- Red or green LED lights indicate room availability
- Remote device monitoring and management using Logitech Sync, Microsoft Teams Admin Center, and Zoom Device Management
- Integrates with the following room scheduling solutions: Microsoft Teams, Zoom Rooms, Meet, and Robin
- Sensors: Accelerometer and ambient light
- Cable outlets: horizontal/vertical/central
- Power over Ethernet (PoE)
- Ports and interfaces: Ethernet 10/100 mbps; Bluetooth 5.0 and WiFi 802.11a/b/g/n/ac
- Mounting System: VESA FDMI 100mm x 100mm
- Product dimensions (only): 165 x 246.2 x 28.5 mm
- Available in graphite and white










