Atpakaļ uz Blogu
image
#Security
#Networks
#Wi-Fi
#DigitalAge
#Trends

Vai jūsu uzņēmuma biznesa komunikāciju un sadarbības risinājumi ir drošībā?

2024-09-11

Uzņēmumiem, pārejot uz digitālajām tehnoloģijām un atbalstot attālinātu darbu, ir ārkārtīgi svarīgi neignorēt kiberdrošības riskus. Ir efektīvas tehnoloģijas un metodes biznesa komunikāciju aizsardzībai pret kiberdraudiem. Galvenais ir tās pareizi izmantot. Adventus Solutions izmanto Alcatel-Lucent Enterprise progresīvās metodes un tehnoloģijas kiberdrošības nodrošināšanai.

Vai jūs darāt pietiekami daudz, lai aizsargātu savas biznesa komunikācijas?

undefined

Tā kā lielākā daļa uzņēmumu vēlas digitāli pārveidot un atbalstīt elastīgus darba modeļus, ir jāpastiprina kiberdrošības pasākumi.

Kiberdrošības statistika:

- 2023. gadā 72% organizāciju saskārās ar izspiedējvīrusu (ransomware) uzbrukumiem.
- Līdz 2025. gadam kibernoziegumu radītās zaudējumu izmaksas sasniegs 10,5 triljonus ASV dolāru.

💡 Adventus Solutions izmanto Alcatel-Lucent Enterprise tehnoloģijas pilnīgai kiberdrošībai. Kā mēs aizsargājam jūsu uzņēmumu:

Atbilstība prasībām un ekspertīze:

Alcatel-Lucent Enterprise nodrošina atbilstību nozares noteikumiem.

Drošības prioritātes:

- Visās interakcijās mēs par prioritāti izvirzām uzticību, konfidencialitāti un godīgumu.
- Drošas komunikācijas, izmantojot apstiprinātu šifrēšanu un Zero Trust Network Access (ZTNA).

Vai jūsu darbinieki strādā no vairākām vietām?

undefined

Pieaugot attālināto darbinieku skaitam, pieaug arī kiberuzbrukumu risks. 72% organizāciju paudušas nopietnu satraukumu par to, ka darbinieki, kuri strādā no mājām ir visvairāk pakļauti riskam: kopš pandēmijas sākuma kiberuzbrukumu skaits palielinājies par 238%.

💡 Adventus Solutions izmanto Alcatel-Lucent Enterprise tehnoloģijas, lai nodrošinātu biznesa interakcijas neatkarīgi no tā, no kurienes strādā jūsu komanda. Mūsu apvienoto komunikāciju un sadarbības (UC&C) risinājumi ir droši un aizsargā lietotāju personas datus.

Alcatel-Lucent Enterprise mākoņpakalpojumu galvenās iezīmes:

  • Droša personas datu izmantošana
  • Mākoņpakalpojumi, sertificēti saskaņā ar ISO 27001
  • SOC sertificētas tehnoloģijas
  • CSPN sertifikācija ar Francijas regulatoru ANSSI
  • Atbilstība GDPR, CCPA, PIPEDA prasībām

Kā nodrošināt klientu datu konfidencialitāti un privātumu?

undefined

Klientu datu privātums ir galvenās uzņēmumu rūpes. Klientu uzticības saglabāšana, aizsargājot viņu personisko informāciju, ir kļuvusi par būtisku faktoru uzņēmumu darbībā.

Vai zinājāt, ka 87% patērētāju nevēlas sadarboties ar uzņēmumu, ja viņiem ir bažas par drošību? Turklāt 75% interneta lietotāju visā pasaulē uztraucas par to, ka personīgo informāciju mārketinga nolūkos uzņēmumi var izmantot bez atļaujas.

💡 Adventus Solutions izmanto Alcatel-Lucent Enterprise risinājumus, kas atbilst stingriem noteikumiem un normām, tostarp:

  • ISO 27001 informācijas drošībai
  • Drošas, uz mākoņtehnoloģiju balstītas vides
  • Reģionālie drošības un konfidencialitātes standarti, piemēram, GDPR, CCPA un PIPEDA

Vai esat gatavi paaugstināt jūsu kiberdrošības līmeni?

undefined

Kiberdraudiem strauji attīstoties, organizācijas apzinās, cik ļoti svarīgi ir stiprināt savu aizsardzību un izdalīt budžetu, lai aizsargātu sensitīvus datus, uzturētu darbības nepārtrauktību un aizsargātu savu reputāciju.

🔶 47% vadītāju uztraucas par mākoņtehnoloģiju balstītiem kiberdraudiem.
🔶 80% IT vadītāju (CIO) plāno palielināt izdevumus uz kiberdrošību 2024. gadā.

Ar vairāk nekā 100 gadu pieredzi Alcatel-Lucent Enterprise piedāvā uzticamu pieredzi drošības jomā.

💡 Adventus Solutions izmanto šīs tehnoloģijas, lai aizsargātu jūsu apvienoto komunikāciju un sadarbības risinājumus, kā arī jūsu darbinieku un klientu datus.

Esiet drošībā ar Adventus Solutions un Alcatel-Lucent Enterprise!
Uzziniet vairāk rokasgrāmatā "Securing unified communications and collaboratiuon solutions"!

Saistītie raksti

image

Vadu un bezvadu tīklu nākotne: hibrīdtīklu veidošana mūsdienu uzņēmumos

Uzziniet, kā veidot modernus LAN un WLAN tīklus ar Wi-Fi 6/7, mākslīgo intelektu un Zero Trust drošību. Ieskats Adventus Solutions 2025. gada vebinārā.

Lasīt vairāk
image

Galvenās atziņas no pasākuma "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2025. gadā!"

Tehnoloģijas un mākslīgais intelekts maina klientu servisu - padarot to ātrāku, personalizētāku un efektīvāku. Uzzini par jaunākajām kontaktu centra tendencēm un “ERGO” pieredzi, integrējot Genesys Cloud, no “Customer Experience 2025” Baltijas kontaktu centru līderu pasākuma.

Lasīt vairāk
image

Klienta ceļa pārvaldība kontaktcentros: stratēģisks ceļvedis

Uzziniet, kā kontaktcentri var izveidot klientu ceļa pārvaldības plānu, kartēt pieredzi, izvairīties no kļūdām un uzlabot klientu pieredzi, izmantojot datus, mākslīgo intelektu un daudzkanālu stratēģiju.

Lasīt vairāk
image

Top 9 kontaktu centru tendences 2025. gadam

Uzziniet svarīgākās kontaktu centru tendences 2025. gadam - mākoņrisinājumi, mākslīgais intelekts, daudzkanālu atbalsts un klienta ceļa vadība. Apskatiet, kā Baltijas uzņēmumi pielāgojas jaunajai digitālajai realitātei.

Lasīt vairāk
image

Trendi 2025: Videokonferences

Iepazīstieties ar jaunākajām videokonferenču tehnoloģiju tendencēm 2025. gadam, tostarp MI uzlabotām funkcijām, gudrākiem hibrīddarba risinājumiem, viss vienā sistēmām un vienkāršotu lietotāja pieredzi. Uzziniet, kā šīs inovācijas uzlabos sadarbību un efektivitāti uzņēmumiem, izglītības iestādēm un attālinātām komandām.

Lasīt vairāk
image

Gatavošanās Wi-Fi7: 5 būtiski soļi jūsu tīkla nākotnei

Sagatavojieties Wi-Fi7 ar 5 svarīgiem soļiem! Nodrošiniet savu tīklu ar ātrumiem līdz 46 Gbps, modernizējot piekļuves komutatorus, ieviešot izkliedēto bezvadu arhitektūru, izmantojot vienotu pārvaldību, izvēloties pareizos piekļuves punktus. Optimizējiet veiktspēju un padariet tīkla savienojamību nākotnes drošu!

Lasīt vairāk
image

Mākslīgais intelekts darbībā

Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.

Lasīt vairāk
image

6 līmeņi klientu un darbinieku pieredzes orķestrēšanas attīstībā

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts ietekmē klientu un darbinieku pieredzes orķestrāciju. Rakstā aplūkoti 6 attīstības līmeņi – no manuāliem procesiem līdz universālai automatizācijai –, kas palīdz organizācijām optimizēt sistēmas, procesus un politikas nākotnes izaugsmei.

Lasīt vairāk