Pamatā digitālā transformācija ir par to, kā mainīt veidu, kā cilvēki strādā, modernizējot darba procesus un veidus, kā sazināties un nodrošināt organizācijām iespēju mainīt un pilnveidot savu nozari.
Uzņēmumiem ir nepieciešama skaidri noteikta stratēģija, lai izmantotu iespējas, ko piedāvā jaunās tehnoloģijas.
Jānosaka stratēģiskie mērķi šādās 5 jomās:
Digitālais bizness veicina jaunos ieņēmumu avotus.
Nozares analītiķu firma IDC prognozē, ka digitālā transformācija varētu radīt līdz pat $ 18 triljoniem (ASV dolāru) papildu biznesa vērtību uzņēmumiem visā pasaulē. Pētniecības firma Gartner norāda, ka digitālā tirdzniecība pārstāvēs vairāk nekā trešdaļu (36%) no vidējiem uzņēmuma kopējiem ieņēmumiem.
Lai to paveiktu, un, lai to izdarītu labi, uzņēmumiem ir jāpārskata digitālie rīki, kurus viņi izmanto, un kā viņi tos izmanto, lai veicinātu sadarbību (collaboration) un inovācijas.
Mūsdienās nozares vadītājiem ir unikālas iespējas samazināt izmaksas un iesaistīties jaunajās ieņēmumu plūsmās, pateicoties API, pašapkalpošanās servisiem, lietojumprogrammām un citām iespējām.
Kādas ir lielākās priekšrocības, ko jaunā digitālā stratēģija varētu sniegt jūsu uzņēmumam - un jūsu lietotājiem?
Par to plašāk stāstījām BiSMART IT konferencēs ar tēmām "Kā veidot modernus datu tīklus" un "Digitālā transformācija sākas ar stratēģiju, bet balstās uz tehnoloģiju"
Saistītas tēmas
| Datu tīklu transformācija 2024
| Viss, kas jāzina par jauno Wi-Fi 6/6E (802.11ax) standartu