Main adventus popup trigger
X
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?
Sazinieties ar Adventus Solutions speciālistiem. Priecāsimies atbildēt!
Atcelt
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?

     

                                            Stefan Kauck                                         Juha Pieviläinen

 

Efektīvas vadības instrumenti mārketingā | pārdošanā | klientu attiecībās

Adventus Solutions piedalījās BiSMART meistarklasē 23.02.2017. Rīgā

                                                                                      

Lai arī digitālās tehnoloģijas maina klientu un uzņēmumu saziņu, tomēr ir jomas, kas paliek nemainīgas, proti, klienti aizvien vēlas individuālu pieeju, bet kompānijas vēlas pārdot savus pakalpojumus vai produktus iespējami efektīvāk. Labās ziņas ir tās, ka tehnoloģijas var palīdzēt īstenot šos mērķus, lai abas puses justos apmierinātas.

 

Šā gada 23.februārī norisinājās tehnoloģiju platformas BiSMART meistarklase "Efektīvas vadības instrumenti mārketingā | pārdošanā | klientu attiecībās", kas bija veltīta klienta saskares uzlabošanai ar biznesu. Adventus Solutions un tā partneru – Genesys un Jabra – eksperti savās prezentācijās runāja par divām aktuālām tēmām “Kā personalizēt klientu servisu, pārdošanu un mārketingu” un “Tendences un inovācijas klientu apkalpošanā”. Viņi stāstīja par jaunumiem, kas ir svarīgi pārdošanas, mārketinga un klientu kontaktu centru vadītājiem.

 

Genesys izstrādā daudzkanālu klientu komunikācijas risinājumus (kontaktu centrus) visā pasaulē, tā eksperts, vecākais biznesa konsultants Štefans Kauks (Stefan Kauck), skaidroja, ko tad īsti nozīmē personalizēta pieeja klientu servisā digitālajā laikmetā un kā to efektīvāk īstenot, tostarp kā šo procesu integrēt pārdošanas un mārketinga stratēģijā.

 

“Uzņēmumiem ir jāapzinās un jāsaprot jaunās ēras klientu gaidas, līdz ar to servisa personalizēšana digitālajā laikmetā ir jauna tēma un prasa atšķirīgākas pieejas nekā tas ir darīts līdz šim. Vienlaikus tas ir būtisks aspekts, jo veicina klientu lojalitāti, nostiprina ilgtermiņa attiecības un uzticību zīmolam, lai biznesi varētu vieglāk plānot ROI un izaugsmi,” tā Kauks.

 

Štefanam ir 18 gadu pieredze profesionāla klientu servisa nodrošināšanā banku, apdrošināšanas un telekomunikāciju sektorā.

 

Genesys speciālists arī uzsvera, ka tradicionālie veidi, kā uzņēmumi vada savu biznesu un apkalpo klientus ir novecojuši un nesniedz klientam to, ko viņi vēlās, tāpēc klientu servisa personalizēšana ir kritiski svarīga uzņēmuma turpmākai attīstībai. Bet personalizēšana arī nenozīmē paaugstinātas izmaksas, jo attīstot procesus gudri, patiesībā tās var palīdzēt samazināt

 

Mazliet ieskatam par Genesys risinājumiem klientu pieredzes uzlabošanai mazumtirdzniecībā var redzēt šeit: https://youtu.be/_S7zZAs3oi8

 

Savukārt Dānijas uzņēmuma Jabra, kas ražo inovatīvas komunikācijas un skaņu iekārtas (austiņas u.c.) un kas ir savas jomas pasaules mēroga līderis, pārstāvis – Somijas un Baltijas reģiona pārdošanas direktors Juha Pievilainens (Juha Pieviläinen) – izcelis nianses, faktorus un aktuālās tendences, kuriem jāpievērš uzmanība organizējot uzņēmuma darba vidi un komunikāciju ar klientiem. Prezentācijā viņš pieminēja arī secinājumus no dažādu 2015. un 2016. gada pētījumiem un aptaujām, kā arī dalījās personīgajā pieredzē par to kā bezvadu tehnoloģijas rada jaunus, efektīvus veidus darba procesu uzlabošanai.

 

Jāpiebilst, ka Juha savā karjerā ir ieguvis arī vairākas balvas par sasniegumiem pārdošanā. Iepriekš  viņa karjera ir bijusi saistīta ar tehnoloģiju gigantu Microsoft, kā arī viņš ir lasījis lekcijas Tamperes universitātē Somijā.

 

Lietu internets un viedo tehnoloģiju risinājumi paver jaunas iespējas uzņēmumu attīstībai, taču, līdz ar plašāku inovāciju, tai skaitā bezvadu tehnoloģijām un dažādām valkājamām ierīcēm, pieejamību patērētājiem, pieaug arī viņu gaidas par uzņēmuma sniegumu. Klienti vēlās augstāku pievienoto vērtību pakalpojumiem, produktiem un servisam kopumā. Šīs jaunās realitātes apzināšanās ir svarīga visiem biznesiem neatkarīgi no pārstāvētās industrijas –  finanšu, mazumtirdzniecības, viesmīlības u.c. Tāpēc, lai uzzinātu vairāk, aicinām ieskatīties pasākuma prezentācijās, foto un videomateriālos: http://bismart.lv/pasakumu-arhivs/meistarklase-efektivas-vadibas-instrumenti-70

 

Adventus Solutions lektora Stefana Kauka prezentācija'' Personalizācija mārketingā, pārdošanā un klientu attiecībās'' (31:03)

Adventus Solutions lektora Juha Pievilainena prezentācija ''Tendences un jauns darba stils'' (19:41)

 

     

     Saistītie raksti:

Adventus Solutions pievienojies BiSMART biznesa tehnoloģiju platformai

Kā uzrunāt digitālās ēras klientu? – BiSMART Forums - 2016

Kā efektīvāk sasniegt klientu digitālajā laikmetā?  BiSMART

 


All rights reserved. © Adventus Ltd.
Šī lietotne izmanto sīkdatnes, turpinot lietot šo lietotni, jūs piekrītat mūs sīkdatņu politikai.
Piekrītu