Pētījumi liecina, ka 90 % ziņu tiek izlasīti 3 minūšu laikā pēc saņemšanas — tas nepārprotami norāda, cik liela nozīme mūsdienās ir reāllaika komunikācijai.
Uzņēmumi var iegūt nozīmīgas priekšrocības, izmantojot vienkāršus rīkus, piemēram, e-pasta plug-in aplikāciju, kas ļauj lietotājiem uzreiz piekļūt kontaktiem, neatverot atsevišķu aplikāciju, kā arī ļauj veikt, piemēram, click-to-call, click-to-SMS, click-to-IM (instant message) tieši no e-pasta aplikācijām. Tas ir ļoti labs veids, kā paaugstināt efektivitāti un samazināt izmaksas.
Konferences zvani arī ir kļuvuši par reāllaika komunikācijas stūrakmeni. Izvēloties IP-PBX pārliecinieties, ka tā iekļauj funkcionalitāti kvalitatīviem konferences zvaniem (platjoslas audio atbalsts, trokšņu slāpēšana u. c.).
Lai cik tas neliktos “vecmodīgi”, aptaujas liecina, ka daudzos uzņēmumos darbiniekiem joprojām ir telefonu numuru saraksts papīra formātā. Pat vienkārši integrējot telefonu grāmatiņu IP-PBX sistēmā un nodrošinot iespēju „zvanīt pēc vārda”, tiks ievērojami uzlabota darba efektivitāte.