Main adventus popup trigger
X
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?
Sazinieties ar Adventus Solutions speciālistiem. Priecāsimies atbildēt!
Atcelt
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?

5 noderīgi ieteikumi IP-PBX izvēlei 

Ikviena uzņēmuma galvenie apsvērumi pirms veikt ieguldījumus jaunā telekomunikāciju platformā (IP-PBX) ir saistīti ar to, vai šis ieguldījums palīdzēs uzlabot uzņēmuma darbību, atbilst mūsdienu lietotāju prasībām, ļaus samazināt izmaksas.

Tehnoloģiju attīstība un augošas biznesa prasības izvirza arvien jaunākus izaicinājumus uzņēmuma komunikāciju platformām. Svarīgi, lai platforma spētu nodrošināt komunikācijas reālā laikā, multimediju vidē, derētu dažādiem darba stiliem - biroja vai attālinātiem darbiniekiem, lai būtu viegli uzstādāma un pārvaldāma, būtu elastīga adoptēšanai jaunajām uzņēmuma vajadzībām. Turklāt, platformai jāspēj nodrošināt augstāku darbinieku efektivitāti.

Tālāk ir aprakstīti 5 noderīgi ieteikumi veiksmīgai IP-PBX izvēlei jūsu uzņēmumam (nospiediet 'Atvērt visus').

 

Atvērt visus Aizvērt visus

Viegli izmantojamas reāllaika komunikācijas 

Pētījumi liecina, ka 90 % ziņu tiek izlasīti 3 minūšu laikā pēc saņemšanas — tas nepārprotami norāda, cik liela nozīme mūsdienās ir reāllaika komunikācijai.

Uzņēmumi var iegūt nozīmīgas priekšrocības, izmantojot vienkāršus rīkus, piemēram, e-pasta plug-in aplikāciju, kas ļauj lietotājiem uzreiz piekļūt kontaktiem, neatverot atsevišķu aplikāciju, kā arī ļauj veikt, piemēram, click-to-call, click-to-SMS, click-to-IM (instant message) tieši no e-pasta aplikācijām. Tas ir ļoti labs veids, kā paaugstināt efektivitāti un samazināt izmaksas.

Konferences zvani arī ir kļuvuši par reāllaika komunikācijas stūrakmeni. Izvēloties IP-PBX pārliecinieties, ka tā iekļauj funkcionalitāti kvalitatīviem konferences zvaniem  (platjoslas audio atbalsts, trokšņu slāpēšana u. c.).

Lai cik tas neliktos “vecmodīgi”, aptaujas liecina, ka daudzos uzņēmumos darbiniekiem joprojām ir telefonu numuru saraksts papīra formātā. Pat vienkārši integrējot telefonu grāmatiņu IP-PBX sistēmā un nodrošinot iespēju „zvanīt pēc vārda”, tiks ievērojami uzlabota darba efektivitāte.

Mobilitāte – BYOD – attālinātie darbinieki

Noteikti liels izaicinājums uzņēmumam ir atrast līdzsvaru starp risku, kas rodas, paplašinot mobilitāti, un ieguvumiem, ko nodrošina BYOD (bring-your-own-device). Daudzi uzņēmumi ievieš alternatīvus risinājumus, piemēram, ierobežo funkcionalitāti un piekļuvi uzņēmuma informācijai.

Citas mobilitātes iespējas, ko lietotājiem nodrošina web aplikācijas, ir lietotāju saziņa ar uzņēmumu jebkurā vietā, kur ir pieejams internets, izmantojot jebkuru saderīgu datora tīmekļa pārlūkprogrammu (no viedtālruņa, planšetdatora, galddatora vai klēpjdatora ar Mac/Windows sistēmu utt.).  Turklāt, tādas funkcionalitāte kā NFC (near field communications) iegūst popularitāti tieši viegli izmantojamās mobilitātes dēļ, kas nodrošina priekšrocības, pārslēdzoties starp galda tālruni un NFC iespējotu viedtālruni.

Ņemot vērā, ka mobilo ierīču lietotāji un attālinātie darbinieki var strādāt jebkurā laikā un no jebkuras vietas - gan mājās, gan birojā, gan atrodoties ceļā, piemērota risinājuma nodrošināšana var būt sarežģīta, izvēloties starp ļoti drošu, taču dārgāku risinājumu vai vienkāršu risinājumu ar augstāku drošības risku. Ir jāveic rūpīga dažādu risinājumu analīze, un jāveic izvēle, pamatojoties uz sava uzņēmumu prioritātēm.

Tīkla infrastruktūras novērtējums

Vēl viens liels izaicinājums - uzņēmumiem ir jāsaskaras ar sarežģīto mijiedarbību starp tīkla drošību, mobilitāti, pakalpojumu kvalitāti un pakalpojumu klasi lokālām aplikācijām vai mākoņa aplikācijām, kuras darbojas uzņēmuma datu tīklos.

2015. gadā veiktajā pētījumā  Network barometer 2015 tika apskatīti vidēji un lieli uzņēmumi, un rezultāti bija pārsteidzoši:

  • 60 % no tīkla ierīcēm ir vismaz viens drošības trūkums
  • 74 % no bezvadu piekļuves punktiem joprojām ir veci modeļi (802.11g un vecāki), kuri neatbalsta stabilu mobilitātes un drošības stratēģiju
  • 53 % no tīkla ierīcēm noveco vai ir novecojušas.

Minētie rezultāti liecina, ka ir būtiski pārskatīt jūsu tīkla infrastruktūras stāvokli.

Tīkla atjaunināšana (upgrade) līdz jaunākajai programmatūras versijai vai jaunāko tehnoloģiju ieviešana ir būtisks elements, lai nodrošinātu nevainojamu VoIP, UC (unified communications) un BYOD darbību uz jūsu infrastruktūras bāzes.

Ieguldījumu aizsardzība

Ir svarīgi veikt iepriekšēju plānošanu, ņemot vērā turpmāku uzņēmuma paplašināšanos, kā arī (veikt) tāda piegādātāja izvēli, kurš tirgū darbojas daudzus gadus un kurš ir apliecinājis, ka spēs nodrošināt sistēmai ilgtermiņa atbalstu un uzturēšanu. Ieviesiet IP-PBX sistēmu, kas būs paplašināma atbilstoši jūsu uzņēmuma lielumam un vajadzībām nākotnē.

Apsveriet iespēju pāriet uz sistēmu, kura sniedz augstāku pienesumu biznesam, nav sarežģīta, toties ar pievilcīgu cenu. Pārliecinieties, ka izvēlaties viegli lietojamu un viegli uzturamu telefonijas sistēmu.

Nepiešķiriet pārāk lielu nozīmi sākotnējiem izdevumiem un ierīkošanas izmaksām, bet gan pārdomājiet ilgtermiņa pastāvīgās izmaksas un veiciet aprēķinu patiesām īpašuma izmaksām (cost of ownership).  Viens no būtiskiem faktoriem, kam jāpievērš uzmanība, ir ieņēmumu „iegūšana vai zaudēšana” telefonijas platformas dēļ. Ienākumus no ieguldījumiem mēra balstoties uz darījumu pieauguma, efektivitātes pieauguma, lielākās klientu apmierinātības un izmaksu ietaupījuma.

Komunikāciju problēmas nav iespējams atrisināt tikai ar tehnoloģijām

Nozīmīgas ir nevis tehnoloģijas, bet gan tas, kā jūs tās izmantojat! Svarīgi ir pielāgot (1) jebkuru IT sistēmu ar to, (2) kā darbinieki faktiski strādā. Efektivitātes uzlabošanai ir nepieciešama abu elementu aktīva izvērtēšana, plānošana un pielāgošana..

Risinājuma piemērs

Alcatel-Lucent OpenTouch ir komunikācijas sistēma, kas ir viegli uzstādāma ikviena uzņēmuma IT sistēmā. Platforma nodrošina modernu komunikāciju uzņēmumā, kas savieno saziņas veidus, cilvēkus, procesus un arī izmaksu ziņā optimizēts risinājums.

IP-PBX ieviešana ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma IT infrastruktūras lēmumiem. Tieši tāpēc ir vērts ieguldīt laiku iepriekšējai saplānošanai un pieejamo risinājumu izvērtēšanai.

Apspriediet ar mūsu konsultantiem kā uzlabot sava uzņēmuma komunikāciju platformu. Bezmaksas konsultācija

 

 


All rights reserved. © Adventus Ltd.
Šī lietotne izmanto sīkdatnes, turpinot lietot šo lietotni, jūs piekrītat mūs sīkdatņu politikai.
Piekrītu