Main adventus popup trigger
X
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?
Sazinieties ar Adventus Solutions speciālistiem. Priecāsimies atbildēt!
Atcelt
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?

Adventus Solutions dalās ar savu kompetenci

Adventus Solutions organizēja apmācības semināru savam finanšu klientam – Big Bank par bankas kontaktu centra platformas Genesys vadīšanas rīkiem.

Seminārā tika stāstīts par optimāliem funkcionalitātes instrumentiem kontaktu centra efektīvai darbībai.

Dalībnieki apguva Genesys kontaktu centra pārvaldības rīkus, kuri nodrošina ātru plānošanu, analīzi un darba monitoringu, kā arī kampaņu vadības instrumentu, kas palielinās kontaktu centra produktivitāti. Savukārt uzņēmuma vadība paplašināja iespējas kontaktu centra operatīvās darbības pārraudzībai, izmantojot CC Pulse rīku statistikas vākšanai.

Seminārs notika š.g. aprīlī Tallinā. Tajā piedalījās 25 cilvēki no 9 valstīm - bankas kontaktu centru vadītāji, maiņu menedžeri un IT speciālisti no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Spānijas, Somijas, Zviedrijas un citām valstīm.

Kompānijai Adventus Solutions ir ilgtermiņa pieredze kontaktu centru projektu ieviešanā, kas ļauj mums piedāvāt regulārus seminārus klientiem, kuri ir ieinteresēti savu uzņēmumu kontaktu centru attīstībā. Citi pakalpojumi kontaktu centriem                                    


All rights reserved. ©2017 Adventus Ltd.