Main adventus popup trigger
X
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?
Sazinieties ar Adventus Solutions speciālistiem. Priecāsimies atbildēt!
Atcelt
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?

 

Čatboti un mākslīgais intelekts klientu apkalpošanā

 

Pēdējos gados arvien pieprasītāka kļūst mākslīgā intelekta un čatbotu izmantošana klientu apkalpošanas procesos.

Mēs dzīvojam klientu servisa laikmetā, kurā nepietiek ar labiem, profesionāliem darbiniekiem. Mūsu klienti, gluži tāpat kā mēs paši, vēlas saņemt atbildes uz saviem jautājumiem, problēmām nekavējoties - sev ērtā laikā un vietā. Lai to realizētu, ir vairāki risinājumi. Jūs variet algot veselu rindu klientu servisa speciālistu, kas apkalpos klientus 24/7, taču tas būs ļoti dārgi un neefektīvi. Šodien, šādu izaicinājumu risināšanai, pastāv intelektuālie klientu kontaktu centri, ar kuru palīdzību jūsu sniegtais klientu serviss būs nevainojams un atrisinās klientu jautājumus īstajā brīdī un atbilstošākajā veidā. 

  

Čatboti un mākslīgais intelekts (ar čatbota piemēru) | Armands Bunkovskis, ADVENTUS SOLUTIONS (05:47)

 

Lai parādītu pašus inovatīvākos risinājumus un iespējas, uz sarunu BiSMART video studijā devās mūsu speciālists Armands Bunkovskis, Adventus Solutions biznesa attīstības direktors, kurš izsmeļoši izstāstīja un nodemonstrēja inovatīvo klientu kontaktu centru reālo darbību un sniegtās priekšrocības.

''Galvenā iezīme, kas atšķir līdz šim labi zināmo klientu apkalpošanas sistēmu no jaunajiem, modernajiem  klientu kontaktu centriem, ir mākslīgā intelekta, čatbotu, vienotu sistēmu un stingru procesu ieviešana.''

Ko atrisina mākslīgā intelekta iesaiste?

  1. Tiek samazinātas izmaksas. Automatizējot daļu no procesiem, samazinām dabinieku skaitu
  2. Uzlabojas darba vide jūsu klientu servisa darbiniekiem, jo viņi tiek atbrīvoti no rutīnas uzdevumiem, ļaujot viņiem nodarboties ar intelektuāli sarežģītākiem jautājumiem
  3. Krietni uzlabojas klientu servisa līmenis, nodrošinot servisa nepārtrauktību 24/7 un 365 dienas gadā
  4. Tā ir unikāla iespēja būt labākajiem, ātrākajiem, precīzākajiem savā nozarē - diferencēties konkurentu vidū.

Ko var automatizēt ar čatbotu palīdzību?

  1. Vispārējas informācijas pieprasījumus (darba laiki, adreses)
  2. Tranzakciju uzdevumus (pasūtījumu pieņemšana, maksājumu veikšana)
  3. Biznesa procesus (adreses nomaiņa, paroles atjaunošana).

Vai jau šobrīd čatboti un mākslīgais intelekts spēj paveikt visus uzdevumus?

Atbilde ir - nē. Automatizācijas risinājumi pagaidām nespēj pilnībā aizstāt dzīvu cilvēku, tāpēc šobrīd abas šīs sistēmas ir profesionāli jāsavieno, lai informācija būtu pilnīga un pieejama jebkurā procesa posmā.

Kā notiek šo divu sistēmu - cilvēka un mākslīgā intelekta integrēšana?

Sākotnēji sarunu mājas lapā uzsāk mākslīgā intelekta čatbots, kas atrisina vispārējos jautājumus, tādus kā klienta identifikāciju, problēmas aprakstu, informē par adresi, darba laikiem, pieņem pasūtījumus, veic norēķinus. Čatbota sistēma tiek galā ar rutīnas pieprasījumiem un predefinētiem jautājumiem. Savukārt, sarežģītāku uzdevumu risināšanai tiek iesaistīts dzīvs cilvēks - konsultants, kurš pārņem komunikāciju tieši no tās vietas, kur  sistēma to ir pabeigusi. Pie tam - kas ir ļoti būtiski, komunikācijas pārņēmējs redz visas darbības, jautājumus, atbildes, procesus, kas konkrētās sesijas laikā ir notikuši. Tādējādi klientam nenākas atkārtot savu problēmu un klients pat nepamana, kurā brīdī viņa sarunas biedrs no mākslīgā intelekta nomainās uz dzīvu cilvēku.

Kuros brīžos intelektuāla klientu centra ieviešana ir aktuāla uzņēmumam?

Ja jūsu uzņēmums saņem daudz zvanu, e-pastu, aktīvi komunicē sociālos tīklos, tad risinājums ir domāts arī jums. Kontaktu centra izmantošana ļaus jūsu uzņēmumam ievērojami optimizēt procesus un kļūt par līderi savā nozarē klientu apkalpošanas un servisa jomā.

Plašāk par mākslīgā intelekta izmantošanu klientu apkalpošanā Adventus Solutions eksperts stāstīja BiSMART konferencē Klientu Serviss 31.05.2018.

Uzdodiet savu jautājumu par čatbotu izmantošanas iespējām, priecāsimies palīdzēt! 

 

| Vai klienti ir gatavi botu izmantošanai?

| Multimediju kontaktu centrs

 


All rights reserved. ©2019 Adventus Ltd.