Main adventus popup trigger
X
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?
Sazinieties ar Adventus Solutions speciālistiem. Priecāsimies atbildēt!
Atcelt
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?

10 Klientu apkalpošanas tendences, lai palīdzētu plānot 2019. gadu

Forrester Research ir identificējis 10 klientu apkalpošanas tendences, kas jāņem vērā, uzlabojot Jūsu klientu pieredzi (customer journey). Pirms izstrādājat stratēģiju klientu servisa transformēšanai, izlasiet šo pētījumu

Kādēļ izlasīt pētījumu

Mēs esam nokļuvuši situācijā, kad strauji mainās klientu apkalpošanas standarti. Klienti sazinās ar uzņēmumiem, izmantojot arvien vairāk kanālu – nemanāmi pārslēdzas starp tiem un pat lieto vairākus vienlaikus. Uzņēmumi reaģē, palielinot darbinieku skaitu, kas noteikti nav ilgtspējīga stratēģija. Jums jātransformē klientu apkalpošana, attīstot automatizāciju, mākslīgo intelektu un apgūstot jaunas zināšanas. Šis pētījums atklāj 10 galvenās klientu apkalpošanas tendences, kas saistītas ar lietojumprogrammu (application) izstrādi un piegādi klientu servisa atbalstam.

 

Galvenie secinājumi

Klientu gaidas tagad ir grūtāk apmierināmas

Uzņēmumiem vajadzētu domāt ne tikai par jauniem kanāliem un sarunu pārnešanu uz digitālajiem kanāliem. Galvenā uzmanība būtu jāpievērš tam, lai klientiem tiktu nodrošināta vislabākā praktiskā pieredze, pamatojoties uz kontekstu, tostarp, izmantojot čata programmas, vizuālu komunikāciju un balss saskarnes.

Automatizācija un mākslīgais intelekts maina klientu apkalpošanas veidu

Uzņēmumiem ir jāpārskata sava darbība, akcentējot automatizāciju un mākslīgā intelekta stratēģijas.

Klientu apkalpošanas organizācijas stiprina cilvēku savstarpējo saikni

Organizācijām pašlaik ir jāiegulda līdzekļi, ceļot darbinieku kvalifikāciju, motivējot viņus un pētot jaunus darba modeļus.

 

    Apskatīt pētījumu

 

Desmit tendences. Desmit iespējas. Cik daudz izmantojiet jūs? 

 

Ielūgums uz demo 

Ielūdzam uz Genesys multimediju (omni-channel) kontaktu centra platformas demonstrāciju

Tikšanās pie kafijas tases ar risinājumu prezentēšanu. Aicinām kontaktu centra, klientu apkalpošanas, IT un biznesa attīstības speciālistus. Informācija un pieteikšanās šeit.

 

Programmā kontaktu centra risinājums – viss vienā platformā:

  • visi komunikācijas kanāli

  • čatboti,
  • automatizācija
  • analītika un atskaites
  • darbinieku vadība, apmācība un novērtēšana
  • sarunu ieraksti u.c.

 

 

Multimediju kontaktu centra platforma

| Čatboti un mākslīgais intelekts

| Vai klienti ir gatavi botu izmantošanai?

 


All rights reserved. ©2019 Adventus Ltd.